Oglaševanje in medijski zakup
Oglaševanje je komunikacija: kot dialog, kot nedvoumno posredovano sporočilo, kot slika ali kot beseda, kot dogodek, kot odziv… Komunikacija je temelj vsega.
Verjamemo v moč integriranih komunikacij. Neposredna in iskrena komunikacija s kupci je ključna pri ustvarjanju in negovanju blagovne znamke ter grajenju dobrega imena podjetja. Medijski posel mora biti integralni del komunikacijskega procesa, zato v podjetju zagovarjamo tesno sodelovanje z naročniki in projektnim timom. Le tako lahko oblikujemo zmagovalne rešitve.
Slika pove več kot tisoč besed. S pravim vizualnim pristopom se bo vaš projekt razlikoval od konkurenčnega in tako dosegal boljše poslovne rezultate. V podjetju idealisM redno spremljamo aktualne oblikovalske trende in zagotavljamo ustrezno razmerje med oblikovalsko in trženjsko mejo.
V skladu z navadami uporabnikov in konceptom oglasne kampanje opravimo medijski zakup. Dobra izvedba medijskega načrta se seveda ne konča z naročilom mediju, temveč s spremljanjem naročila in nadzorom realizacije. Načrtujemo in zakupujemo vse vrste medijev, od masovnih do nišnih, od tradicionalnih do alternativnih. Vedno poskušamo obstoječe medije uporabiti na inovativen način.